2012. augusztus 16., csütörtök

KRITIKA; Kami Garcia & Margaret Stohl - Beautiful Darkness ~ Lenyűgöző Sötétség

Halihó! :)
Mint ígértem, itt a következő kritika!
Szóóval, lecuccolok ide, a gép elé, előkészítem a pohár vizem, megtekerem az agytekervényeim és elkezdek pötyögni.


Kami Garcia and Margaret Stohl - Beautiful Darkness ~ Lenyűgöző Sötétség 


Nekem már az előző rész is nagyon tetszett, Ethan elég szimpi volt. Az az igazság, hogy nem igazán szoktam fiú/férfi szemszögből írt könyveket olvasni, de ez! Hm. :)
FIGYELEM! A SZÖVEG SPOILERT TARTALMAZ!!

Én nagyon sajnáltam, hogy Macon meghalt, és bevallom, a könyvnek azon részét végig sírtam.
Az első pár fejezetben nem volt semmi komolyabb bonyodalom , de aztán nagyon megharagudtam Lenára. Adta a szerencsétlen áldozatot, közben önmagától ba..khm.. rontott el mindet, és még John Breed-el is hetyegett egy sort, de én úgy gondolom, hogy ha az ember szomorú és rosszul érzi magát amiatt, hogy elmegy arról a helyről amit szeret és ott hagyja az embert akit szeret, akkor nem ugrik rögtön másnak a karjába. Ez az én véleményem. Ethan helyében, én köbö a könyv felénél elküldtem volna Lenát melegebb éghajlatra. Aztán ott lett belőle végleg elegem, amikor még neki állt feljebb, miután ő közölte, hogy azt akarja, hogy Ethan hagyja békén és ezután még megsértődött amikor Ethan kezdett kicsit összemelegedni Liv-el. És mikor eldobta Ethan anyukájának a gyűrűjét és az emlékláncát... ott már fortyogtam. A lényeg, hogy míg az előző kötetben eléggé bírtam Lenát, ebben már inkább haragudtam rá.
Nekem már a temetésen nem tetszett John, vagyis inkább fura volt. Aztán szépen kezdtem megutálni.
A temetésen aki még nem tetszett a sebhelyes incubus volt, aki minden ok nélkül elkezdte fojtogatni Ethant. Leah, a succubus, aki leállította a sebhelyest, nekem szimpi volt, és mikor odaértek a Nagy Gáthoz akkor be is bizonyította, hogy igen; ő nem gonosz. Legalábbis nem annyira mint a többi senkiházi. :)
A Fénygömb érdekes volt, és ezt az Irányfény dolgot is jól kitalálták.
Ammát és a csirkecsontjait itt is változatlanul imádtam, sokat segített. A szellemidézős rész jó volt, a látomásokban sem csalódtam.
Itt van egy rész ami nekem nagyon tetszett;

" -Gyerünk be! - intett Amma Apának a verandáról, - Kólás sütit csináltam, és sült csirkét! Ha csak itt ácsorogsz, a csirke még gondol egyet és hazamegy! "

És még egy;
" Lena. Hirtelen felültem az ágyban, és rámeredtem. Most már tudod, ugye? - Mit? - Az igazi nevedet! Most, hogy megtörtént a Kiválasztás, már tudod, nem? Lena erre halványan elmosolyodott, és kissé oldalra billentette a fejét. A karjaimba kaptam, arcunk majdnem összeért. Nocsak! Talán nem szeretnéd velem megosztani? - Nem jöttél még rá Ethan? A nevem Lena. Ezzel a névvel ismertél meg, és soha nem fognak másképp hívni!"

10/9 - mert Lena nálam betette a kaput.


"Lena azt hitte, a balsors az ő osztályrésze, de tévedett. Az átok immár kettőnket sújtott." 
 A megrázó temetés után Ethan kénytelen azzal szembesülni, hogy a gyászba boruló Lena egyre inkább magába fordul és szándékosan eltávolodik tőle. Ráadásul féltékenyen veszi tudomásul, hogy megjelent a színen egy rivális: a rejtélyes természetfeletti lény, John Breed, aki az időközben visszatért Ridley segítségével elhiteti a magába roskadt Lenával, hogy létezik egy Nagy Gát nevű hely, ahol megszabadulhat a nehéz döntések súlya alól, és önmaga lehet. A lány így megszökik a gonosz kettőssel, de Ethan, néhány aggasztó látomás, valamint Marian új kutatósegédje, a briliáns elméjű, csillagászatban is jeleskedő Őrzőtanonc, Liv segítségével rájön, hogy Lenát veszély fenyegeti. A mindig megbízható baráttal, Linkkel, valamint egy különleges sziámi macskávall, Lucille-lel kiegészülve felkerekednek a Halandó fizikai törtvényeket meghazudtoló Járatokban, hogy megmentsék a lányt... 
Vajon sikerül nekik, amikor egy Vérfalka liheg a nyomukban, és az alattomos Sarafine sem adta fel, hogy a lányt a maga oldalára állítsa?
A folytatás, változatlanul hű a déli gótika tradíciójához, azok örömére, akik kedvelték az első kötetet. További meglepő titkokat tár fel az Igézők világáról, Ethan édesanyjáról, és a csak látszólag unalmas kisváros, Gatlin lakóiról. 

Semmi sem az, aminek látszik, és talán még a halál sem olyan végleges...



-> ITT <- a libris oldal. Infók, ár, rendelés, stb.
És -> EZ <- az írók hivatalos oldala. A folytatásról is megtudhatsz dolgokat! 



Puszi, Faith! <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése